Blogviták

Válaszaim, amelyeket más módon nincs lehetőségem megfogalmazni.

Phoenix blogger szaros gatyája...

2015. november 07. 15:13 - aLEx

... és különös érdeklődése a kislányok bugyija iránt

 

A blogvilág tele van zakkant bloggerekkel, akik mind a vitapartnereiken próbálják kiélni beteges hajlamaikat. Hát hogyne volna így a radikális baloldali portálokon is, ahol csak úgy nyüzsögnek a marxista zsenik, akiket frusztrál a mellőzöttség tudata. Pár ilyen bloggerrel nekem is volt szerencsém találkozni, akiknek közös jellemzőjük, hogy vizeletükkel körbejelölik a kommunista portálokat, és azokon az alfa hím szerepét kisajátítva véleményterrort valósítanak meg.

A vezéregyéniség közöttük egy igen hangzatos nicknevű blogger: Phoenix. Ez a blogger a kötekedő hajlama miatt ki van már tiltva a kom.netről, de ez nem zavarja őt abban, hogy oda is kövessen, és különböző nickeken folytassa a zaklatásomat. Egy párbeszédet idézek, amely a kom.neten hangzott el 2015. november 4-én innen kezdődően.

- Jeleztem, hogy Önnel nem állok szóba - így kezdődött a válaszom -, így hát ne is próbálkozzon nálam!

- Én öreg vagyok - jött a válasz Keljfel Jancsi nicktől -, Ön meg nem menyecske, tehát eszemben sincs Önnél próbálkozni. Csupán az Olvasók figyelmét hívtam fel rá, hogy Ön micsoda egy hazug arrogáns alak. [Csak mellékesen hívom fel az olvasó figyelmét az ilyen alattomosan elhelyezett szurka-piszkákra, amely a blogger szerint nyilván nem arrogancia.]

- Keljfel Jancsi = Phoenix? - Kérdeztem, lévén máskor is találkoztam már ezzel a nicknévvel. - Emlékeztetném rá, hogy a Doktor Úr még mindig tartozik nekem egy bocsánatkéréssel. - Majd így folytattam...

- Máskülönben Ön egy kötekedő természetű összeférhetetlen vénember, akinek beteges aberrációja az eltérő vélemény üldözése, akinek minden ambíciója, hogy kisajátítsa magának a szemétdombot. Minden cselekedetét valamiféle féltékenység motiválja. Ön nevez arrogáns alaknak másokat, aki minden új nicket addig üldöz, míg el nem marja? ... Szóval kedves Keljfel Jancsi = Phoenix! Javasolnám, hogy foglalkozzon inkább a saját dolgaival, például a bonapartista ellenforradalom elméletének hibáival, és általában véve a marxizmus megújításának elméleti munkásságával. Ebbe fektesse az energiáját és ne mások baszogatásába!

- Keljfel Jancsi - jött a válasz Vendég nicknéven - a jó barátom, akit megkértem, hogy adja át Önnek az üdvözletemet (azt még nem írtam Önnek, hogy a nicknevek mögé kukucskálni valamivel illetlenebb dolog, mint a kislányok bugyijába?!)

 

 

Itt erőt vettem magamon, és nem válaszoltam a blogger provokációjára, bár igencsak kikívánkozott belőlem, hogy én nem kukucskálok kislányok bugyijába, az Ő szaros gatyájára meg egyáltalán nem vagyok kíváncsi. De a blogger nem adta fel, és két nap múlva újra előjött a provokáció folytatásával. Egyetlen komment tartalmát idézem egy másik blogvitából, amelyet Phoenix nicknéven ejtett meg 2015.11.06. 22:12-kor.

"Miután aLEx végre megtalálta az arroganciájához illő blog-lehetőséget (ahol moderálhatja a neki nem tetsző válaszokat) és emiatt ott nyúl hozzá mocskos kezével az én szellemi termékemhez [, ahol akar - aLEx] (igen kedves kukkoló aLEx, lehet hogy én vagyok Dr. Nagy András - de az is lehet, hogy nem). Ezért idementem épületes és őt oly jól jellemző "párbeszédünket", mielőtt még onnan kimoderálná." (Phoenix, 2015.11.06. 22:12) [Sárgán kiemelve a szurka-piszka.]

"A válaszcikkem nem az Ön személyéről szól. A megfogalmazásom ugyanolyan általánosságokat fejez ki, ahogy az Ön definíciója. Nem érzem szükségét, hogy bármit konkrétan magyaráznom kellene az Ön személyére vonatkoztatva. Különben most, hogy egyértelművé vált, hogy Ön azonos a Phoenix nicknevű bloggerrel, nem is kívánom Önnel mélyebben megvitatni a nézeteimet. Önnek tudnia kell, hogy miért." (aLEx, 2015.11.06. 22:14:07 @nandras1951)

" Tisztelettel köszönöm válaszát. Az pontosan megfelelt várakozásaimnak. Ön, mivel kiöregedett a kislányok bugyijában való kukkolásból, hát a nick nevek mögé kukkolással kompenzálja magát." (nandras1951, 2015.11.06. 22:59:18)

 

 

Nos, én semmi jelét nem adtam annak, hogy kukkoló hajlamaim volnának, a blogger szaros gatyája pedig egy fikarcnyit sem érdekel. De az nagyon is világosan érzékelhető, hogy a blogger gondolatvilágát a kislányok bugyija igencsak foglalkoztatja. Nem véletlenül hozza szóba immár visszatérő alkalommal. Kérdezem tehát, kinek is vannak kukkoló hajlamai?

Az pedig szerintem teljesen természetes dolog, hogy érdekel, milyen nickneveken folytatja a blogger az eltérő nézetek üldözését a radikális baloldali blogfelületeken.

S hogy miért ignorálom a párbeszédet ezzel a bomlott agyú őrülttel, annak szemléltetésére álljon itt az idézet ugyanennek a kommentnek a végéről!

"Kérdéseim lényegre törő, fogalomtisztázó kérdések voltak, nem a személyemről szóltak. [Nem hát, hanem Dr. Nagy András személyéről! - aLEx] Ön odatolta a képét az én előadásom szövegéhez, és elképesztő állításokat engedett meg róla (nem az én személyemről). [És nem is a szerző, Dr. Nagy András személyéről, hanem a tartalomról. - aLEx] Ezekkel kapcsolatban tettem fel - egyébként kellő udvariassággal - kérdéseimet. Csodálkoztam volna, ha hasonló módon válaszolt volna és nem az Önre oly jellemző arrogáns mellépofázással." (Phoenix, 2015.11.06. 22:12) [A szurka-piszkát ismét csak sárgán kiemeltem.]

A blogger és elvbarátainak a köre több esetben felhívta a figyelmemet, hogy a blogtér nem (csak) az enyém. Nem is vitatom, de nyilván ennek a fordítottja is igaz. Miért ne volna jogom véleményt nyilvánítani a blogger "tudományos" munkásságáról? Különösen akkor, ha az nem a személyéről szól, hanem a kifejtett nézeteiről.

Ignorálni pedig azért ignorálom, mert ha a blogger képes is erőt venni magán, és két-három kommentváltás erejéig elfojtja a kötekedő ösztöneit, és kellő udvariasságot tanúsít a vitapartner iránt, mégsincs semmi garancia arra nézve, hogy összeférhetetlensége nem jön elő újra, és nem köt ki ismét a kislányok bugyijánál.

 

 

Tévedés azt állítani, hogy a moderálás azonos volna a cenzúrázással. A cenzúrázás a legális vélemény elfojtására irányul. A moderálás viszont a személyeskedés, a trágárság és a troll-magatartás elleni védekezés eszköze, amelyek illegálisak a blogvilágban, és a beteg személyiség jellemzői. Minden bloggernek jogában áll védekezni a kötekedőkkel szemben. Magától értetődő, hogy ez éppen a kötekedőknek nem tetszik.

Jelen cikk A mai kor fasizmusáról - és ami ezzel összefügg című írásomhoz és az abban eszközölt moderálásaimhoz fűződik.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogvitak.blog.hu/api/trackback/id/tr578057654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aLEx 2015.11.07. 17:15:17

"Пока" переводится как "до следующей стречи", т.е. "досвидание". Но я вообще не хочу с Вами больше стретится. Ясно?
süti beállítások módosítása